.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید شهردار و شورای شهر از کارخانه آسفالت بابل

طی بازدید شهرداربابل از محوطه، تاسیسات، دستگاهها و نحوه و میزان تولید کارخانه آسفالت شهر بابل بازدیدبعمل آورد.

فرهاد عسکری شهردار بابل درحاشیه این بازدید درگفتگوباخبرنگارشمال نیوزدربابل: با تاکید بر استفاده از دستگاه های نوین و استاندارد که کمترین آلودگی زیست محیطی و بالاترین بهره وری را دارد افزود: تعمیرات اساسی این کارخانه و افزایش کیفیت تولید آسفالت آن از ضروریات بوده و در غیر اینصورت متاسفانه شاهد کاهش بازده آن در آینده خواهیم بود.

وی بیان داشت: این کارخانه یکی از اساسی ترین نیازهای شهروندان و شهرداری یعنی آسفالت را برطرف نموده و کارآیی حداکثری آن می تواند عامل موثر و مهمی در توسعه شهر بابل در زمینه ی احداث خیابان های جدید باشد.

شهردار بابل در ادامه با اشاره به اهتمام شهرداری در بازسازی هرچه سریعترکارخانه آسفالت اظهار داشت: با توجه به مدت زمان طولانی از احداث کارخانه ومستهلک شدن قطعات و دستگاههای موجود منجمله تانک و دیگ مخزن قیر لازم است نسبت به تعویض و تعمیرات اساسی این قطعات اقدامات لازم بعمل آید.

عسکری درادامه درخصوص ساماندهی مصالح موجود و تامین مصالح سنگ شکن موردنیاز کارخانه گفت: واگذاری سنگ شکن کارخانه به بخش خصوصی از برنامه های شهرداری بوده که درحال حاضر در مرحله تحقیق و بررسی می باشد و همچنین فروش مصالح موجود(شن و ماسه) از طریق مزایده عمومی و تامین مصالح دستگاه سنگ شکن از طریق مناقصه نیز در دستور کار شهرداری بابل قرار دارد که امیدواریم با اجرای این تمهیدات، در آینده نزدیک شاهد بازدهی حداکثری کارخانه آسفالت شهرداری بابل باشیم.

شایان ذکر است در پایان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بابل از قسمتهای مختلف این کارخانه بازدید و در جریان چگونگی تولید آسفالت قرار گرفتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یک بابلی 8 بهمن 1390
واقعا تاسف می خوریم که در شهر عقب مونده بابل زندگی می کنیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.186 seconds.